Friday, November 22

New Blog ~!

Maka bahawasanya disini aku nak mem'promote' blog aku yang baru. Kekeke
Ish. Takdelah, bukan nak promote, saje je nak bagitau.
Kiranya macam notis pemberitahuan lah.


Blog baru ni aku ingat nak buat macam fanfiction sikit lah.
Err, jap.
Tak bestlah fanfics, nak buat novel lah. Huhu

Blog ni (Gila-gila) hanya untuk mencoretkan daily life aku.
Boleh dikatakan, diary online lah.
Aku ada je diari sendiri, manually punyalah. 
Catat pakai pen.
Dan disebabkan ianya manual, aku malas nak tulis dalam buku tu.
Haihh.

Manakala blog baru (The Ideas of Me) pula untuk aku mencoretkan idea-idea,
yang banyak diilhamkan daripada novel-novel yang aku baca,
fanfictions yang aku layan,
dan juga imaginasi yang berlegar-legar,
di dalam kepala otak aku yang 'geliga' ini.

But, 
I'm still an amateur.
I don't intend to be a writer.
I'm just writing for fun. 

Chill~

No comments:

Post a Comment