Wednesday, December 3

Mimi Khalida


"Yo"
"Yo"

Ini yang kami selalu cakap bila nak mula chat kat whatsapp. Tak reti-reti nak bagi salam hahahah. Pastu bermulalah rentetan cerita dan gosip yang merepek-repek. Mainly about anime dengan manga. Otaku betul.


Mimi Khalida.


Comel gile nama kau. Dah comel, simple pulak tu (LOL okay kalau kau baca ni dipersilakan muntah). We have been besties since standard 2 (kot). Always been my bestie. My bae. 

Aku tak pernah tak gelak bila sembang dengan kau. Idea kau selalu merepek. Dan part kau yang merepek tu lah yang menjadikan kau tu, kau. 

.

Erm macam mana kita boleh jadi best friend eh? Aku actually ingat-ingat lupa zaman sekolah rendah aku. Yang aku ingat, ada dalam setahun tu kau pernah panggil aku Momo, sebab nak synchronized kan nama aku dengan nama kau. And kita ada invisible pet. Oh god memalukan bila fikir balik.

Kau selalu kasi nickname untuk aku. Countless names. Kejam gile sobsob. Yang paling latest, Yano. Yano and Aominecchi, dua ni favourite aku.

Kita selalu exchange story. Sampaikan aku rasa antara kau dengan aku macam takde rahsia. Sweet tak hahahah. 

Kau akan selalu mengadu kat aku bila kau rasa tak puas hati or heart broken. And aku selalunya bagi advice yang mengarut sebab aku tak pandai nak cakap perkara yang boleh menenangkan/menyedapkan hati orang. I'm awkward potato ya know. But no matter what, kau selalu layan pesanan aku yang tah hape-hape tu. It makes me feel special+happy because I also think you're special to me.

And kau selalu ada story pasal 'senpai-senpai' kau. Hahahah k ni private story, so I'm not gonna write this.

And congrats to your PT3 result. Walaupun kita first batch, we still done great. Harap tahun depan boleh sekelas setelah 3 tahun berlainan kelas sobsob. 

Kalau perhati betul-betul, kita ada banyak persamaan kan? Masing-masing anak bongsu. Masing-masing ada tiga orang adik-beradik, tiga-tiga perempuan (I'm actually amazed by this). Masing-masing suka melukis (and I still can't compete to your fab drawing man). Taste kita (2D characters) sama (tapi real life punya jauh beza macam langit dengan bumi hahah). Dan beberapa persamaan yang lain.

.
.
HAPPY BIRTHDAAAYY MIMI KHALIDA~~

May Allah bless you and your family. Enjoy your life to the fullest. Uh sorry aku tak reti sangat nak kasi ucapan ._."

Lol orang dah nak masuk 16 tahun kau baru nak sambut birthday yang ke-15.

P/s: Hadiah birthday pun aku tak reti nak beli. Man I'm so sad.

No comments:

Post a Comment